A forum for owners of the Siberian Husky.
 
HomeFAQSearchRegisterRegisterLog in
Congratulations Miya and Jane!, our October HOTM winners! HOTM - November : TBA!
Husky of the Month
Congrats Miya and Jane,
our October HOTM Winners!
Spooktacular Huskies!





Thanks to all for this month's entries!
Forum Rules
1. Here we prefer clarity to agreement. Obviously not everyone is going to agree on a topic; here we prefer to talk out our differences in a respectful manner to ensure mutual understanding and respect.
2. Read the Stickies and Announcements. Each sub-forum may have specific rules which trump the Forum Rules in cases where there may be conflicting information. Read the rules of each board before you post so that you are clear on the expectations of the staff.
3. Respect ALL Staff and Admins. These people volunteer of their time and MUST be respected as well as their word adhered to. They are responsible for maintaining a free, open, clear and organized forum. Anyone found to be openly undermining any official ruling by a staff member will be warned.
4. Signatures: One picture only and no links. Images: To keep the forum looking neat and tidy, we ask that members insert just one picture only in their signatures. The picture should be no more than 200x500 pixels and should be of an appropriate subject, for example, your dogs and their names. Should you need assistance creating an appropriate signature, please PM an Admin and we would be happy to help! This is to ensure that signatures remain a welcome addition to our forum instead of a cumbersome distraction. Links: Hyperlinks in signatures--unless to a personal blog or photo stream of your dogs (like Flckr or Piscasa, for example)--are strictly prohibited. Please PM a staff member with any questions or concerns regarding this rule.
Rescue Spotlight
Our current rescue spotlight is:

Free Spirit Siberian Husky Rescue!

Top Dog Website Award Winner!

Top Website
for
Siberian

Huskys


Share | .
 

 MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Next
AuthorMessage
MiyasMomma
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-06-26
Location : west Texas

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 2:43 am

Husky hair, ugh............lets not talk about it, my Miya is a month and a half late, normally beginning of April and here it is mid May and she is just starting to blow. Funny pic Jane.
Back to top Go down
RedFlashFire05
Senior
Senior
avatar

Join date : 2015-05-19
Location : manteca, ca

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 1:57 pm

very funny pics, i like that 3rd on, she is beautiful.
we have hand fluff bunny around the house for a wail now, i think it stated in mid to late February and is till going lol.
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 4:00 pm

Thanks guys I know shedding season is upon us! Lol
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Happy 2nd Bithday!!!   Wed May 18, 2016 4:02 pm



Back to top Go down
MiyasMomma
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-06-26
Location : west Texas

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 4:08 pm

Happy Birthday Miya....wow time sure does fly!! She is as beautiful as ever!! (just a heads up because I know you miss it, I did post an update of my girls, just curious on what you thought of Sofie's development?) Sorry to slightly hijack beautiful Miss Miya's Day!!
Back to top Go down
amymeme
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2013-12-20

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 4:57 pm

Beautiful girl - happy birthday!  Time goes by way too fast, just want to keep them forever Sad
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 5:08 pm

Renee- thank you Smile (I don't know why my phone doesn't tell me ugh!! )

Amy- Thank you, I wish dogs aged like turtles lol
Back to top Go down
Artic_Wind
Senior
Senior
avatar

Male Join date : 2014-07-23
Location : San Diego, California

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 5:35 pm

Happy BirthdY pretty girl Miya! queen may you enjoy many many more Smile lets cut the cake!!! Smile
Back to top Go down
mssuchy
Teenager
Teenager
avatar

Male Join date : 2014-12-10
Location : Detroit, Michigan

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 7:17 pm

Happy Birthday Miya! She is such a gorgeous girl Smile
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 8:51 pm

Thanks soo much guys for the happy bday wishes!


So it's this little ones birthday, I tried to make it as special as I could with a hurt knee Smile



I made her special blackberry chicken treats Smile



She really liked these!

We went on a uphill walk together



A huge shout out @ Artic_Wind, Jimmy for being so nice and sending Miss Miya birthday antlers! Smile thank you soon much!! She loved them and also so did Memphis



Back to top Go down
Artic_Wind
Senior
Senior
avatar

Male Join date : 2014-07-23
Location : San Diego, California

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 11:43 pm

Such pretty pics, J. I love her eyes, she is so pretty. Cupcakes look really good! (I won't tell you what my stomach did when I read the description tho Razz ) looks like Miya had an awesome birthday Smile glad u got the antlers ok, I should have sent you the rest of mine too! LOL, my two are barely touching them! Which is weird cuz a few months ago, they devoured them. Maybe it's a seasonal thing <shrugs> anyways, again, HAPPY BIRTHDAY MIYA! bounce
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 18, 2016 11:51 pm

Thank you! Lol Yaa doesn't sound too good but she liked them Wink ya she had a good day I think Smile
Yeah got here no problem thank you a! Hm ya sometimes they don't like certain antlers or they'll be bored enough to gnaw on them once in awhile, it's not like they run to them all the time or anything :p That'd be interesting if it was a seasonal thing hm..
Ty!
Back to top Go down
Artic_Wind
Senior
Senior
avatar

Male Join date : 2014-07-23
Location : San Diego, California

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Thu May 19, 2016 1:44 pm

Haha, I think that's why it says "long lasting" on the package...when something hardly gets touched, it lasts longer ! Razz Kohdi gnawed on his last nite though, then he tossed it around with his mouth, and then he "buried" it under my pillows, I should have videoed it, he is so intense when he tries to hide something, takes him like 15 minutes! It's so cute too! Haha
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Thu May 19, 2016 7:01 pm

Lol could be why Very Happy you should totally try to get a video of that, it sounds really cute haha
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Tue May 24, 2016 4:44 pm

Enjoying the sunshine today Smile


Gave them chicken for lunch


Miya annoyed that Memphis wants HER chicken when he has his own lol


Standing proud hah


I do something wrong?


Pretty girl


Being crazy :p

Back to top Go down
Artic_Wind
Senior
Senior
avatar

Male Join date : 2014-07-23
Location : San Diego, California

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Tue May 24, 2016 8:24 pm

Dang, Miya has really filled in! She looks great! Both have such well taken care of coats, just beautiful. Great pics J
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Tue May 24, 2016 8:29 pm

You think so too huh? Lol thank you Smile she hit that 2 year old mark and boom haha
Back to top Go down
davecerv
Adult
Adult
avatar

Male Join date : 2014-09-20
Location : Houston, TX

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 25, 2016 4:52 am

Omg I'm super late to the party....happy woooooffffday Miss Miyaaa!!!!!
I see she was enjoying two antlers at the same time wow haha
And on the latest segment of pics...I love that 3rd pic, Miya looks like she's telling him who's boss haha and the 5th pic is adorable with the head tilt, such a dark face.

And hey @Artic_Wind a bag of antlers?!?!?? I didn't even know that was a thing now I must search that. We love giving Mylo split elk antlers.
Back to top Go down
http://youtube.com/davecerv
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Wed May 25, 2016 11:06 am

Thank you David!! Lol yes she is a bone hog Very Happy
Haha she often does that
Thank you
Back to top Go down
RedFlashFire05
Senior
Senior
avatar

Join date : 2015-05-19
Location : manteca, ca

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Thu May 26, 2016 3:37 pm

beautiful pics,Miya is very graceful walking across the concrete. she is very cute love the head tilt on the 3rd form the bottom. they both look like they are having a long conversation lol.
Back to top Go down
Artic_Wind
Senior
Senior
avatar

Male Join date : 2014-07-23
Location : San Diego, California

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Thu May 26, 2016 9:10 pm

davecerv wrote:
Omg I'm super late to the party....happy woooooffffday Miss Miyaaa!!!!!
I see she was enjoying two antlers at the same time wow haha
And on the latest segment of pics...I love that 3rd pic, Miya looks like she's telling him who's boss haha and the 5th pic is adorable with the head tilt, such a dark face.

And hey @Artic_Wind a bag of antlers?!?!?? I didn't even know that was a thing now I must search that. We love giving Mylo split elk antlers.

Dave, Costco ! This bag of antlers, like a little over $20...one antler from petco or whatever, costs $30-$40! LOLOL . This bag has like a variety in it too, some are the pointed tip parts, and then you have the big chunk ones, I think it's totally worth it.
Back to top Go down
davecerv
Adult
Adult
avatar

Male Join date : 2014-09-20
Location : Houston, TX

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Thu May 26, 2016 10:32 pm

@Artic_Wind
Ohhhhh okay, I did a google search on them but nothing comes up..that is a great deal!
The antlers I like it get Mylo are usually around $20-$22 at premium shop. I don't even think I've seen a Costco over here..I went to their site but I don't see them there either hmmm odd. We have Mylo spoiled with antlers, one in the car, at my house, and my gf's house.
Back to top Go down
http://youtube.com/davecerv
TwisterII
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2013-06-14
Location : Missouri

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Fri May 27, 2016 3:33 pm

I didn't realize I missed Miya's birthday. Happy late birthday, Miya. she looked like she enjoyed it. Such good gifts.

_________________
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Thu Jun 16, 2016 3:05 pm

Thank you Jenn sorry for late reply!
Back to top Go down
GravityM
Senior
Senior
avatar

Female Join date : 2014-09-19
Location : Temecula, CA

PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   Thu Jun 16, 2016 3:06 pm

I know it's Miya scrapbook but Memphis Birthday passed and I wanted to share it here Smile

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17   

Back to top Go down
 

MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17

View previous topic View next topic Back to top 
Page 39 of 43Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Next

 Similar topics

-
» MISS MIYA'S SCRAPBOOK 8•25•17
» Miya's Scrapbook - updated - 11/6/2015 OMG Today is Miya's 3rd Birthday!!
» for anyone who swears by the AKC
» Miya and Sofie's Scrapbook....updated pics Sofie 9 months old
» Mr and Miss January 2012 is.........

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
It's a Husky Thing - Siberian Husky Forum :: Pack Members :: Scrapbooks-